Uitleg online reserveren en betalen

30-05-2021

Reserveer je tijdsblok en koop online je ticket voor onze activiteiten. Aangezien wij een nieuw systeem hebben, is het voor iedereen even wennen. Als je de stappen volgt, komt het helemaal goed! Kom je er niet uit? Bel of mail ons, wij helpen je graag verder.

Voor het buitenbad kan alleen een los ticket gekocht worden. Voor de activiteiten in het binnenbad kan ook het tegoed op je pas gebruikt worden.

Uitleg online reserveren en betalen met een meerbadenkaart, sportpas of Baby & Peuterleskaart

1. Activeer jouw Mijn ESA account met het mailadres dat bij het zwembad bekend is (iedereen met een magneetkaart heeft al een account) of log in. 
2. Ga naar Mijn actieve producten
3. Klik op Reserveren bij het juiste product.
4. Selecteer de dag en het tijdstip en klik op toevoegen.
5. Ga naar je winkelwagen en doorloop het proces om de beurt af te schrijven van jouw meerbadenkaart. 
6. Je ontvangt een bevestigingsmail met een downloadlink voor een ticket. 
7. Download het ticket en neem deze mee als je naar het zwembad komt (op telefoon of geprint). Lees onze coronamaatregelen goed door, zodat je voorbereid op pad gaat.

Reservering gemaakt met een meerbadenkaart, sportpas of Baby & Peuterleskaart? Dan kan je tot 2 uur voor de activiteit de reservering annuleren. Klik hier voor meer informatie over het annuleren van een reservering.

Uitleg online reserveren en betalen met een los ticket

Los bad 66+ kan alleen aan de receptie gekocht worden! 

1. Activeer jouw Mijn ESA account met het mailadres dat bij het zwembad bekend is (iedereen met een magneetkaart heeft al een account) of log in. Heb je geen magneetkaart? Maak dan een nieuw account aan door op Registreer te klikken. 
2. Ga naar tickets
3. Klik op Reserveer nu bij de gewenste activiteit.
4. Selecteer de dag en het tijdstip en klik op toevoegen.
5. Ga naar je winkelwagen en doorloop het proces om te betalen.
6. Je ontvangt een bevestigingsmail met een downloadlink voor een ticket. 
7. Download het ticket en neem deze mee als je naar het zwembad komt (op telefoon of geprint). Lees onze coronamaatregelen goed door, zodat je voorbereid op pad gaat.

In Mijn ESA vind je in bij Mijn bestellingen alle gekochte tickets.

Let op: restitiutie van een los bad is niet mogelijk! Een los bad kan niet omgeruild worden naar een ander moment. 

Lukt het online reserveren niet?
Neem dan contact op met de receptie via: 0297-322022 of receptie@esa-aalsmeer.nl 

Heb jij een meerbadenkaart, sportpas of Baby & Peuterleskaart, maar ben je niet in de gelegenheid om online te reserveren?
De receptioniste kan voor jou een reservering maken + een tegoed afboeken. Bel naar de receptie of kom langs om de reservering in orde te maken.

Heb jij geen meerbadenkaart, sportpas of Baby & Peuterleskaart en ben je niet in de gelegenheid om online te reserveren en een los bad te kopen?
Kom dan naar het zwembad toe om jouw reservering in orde te maken. Omdat de reservering is gekoppeld aan een betaling is het niet mogelijk om telefonisch of per mail te reserveren. Je kunt tot 5 minuten voor aanvang van een tijdsblok nog bij de receptie reserveren. Je loopt hierbij wel het risico dat er geen plek meer is en je dus niet kunt zwemmen!

Ga direct naar Mijn ESA          Koop een ticket